Jeg kan ikke koble telefonen min med EASY LINK, hva kan jeg gjøre?
EL-
01
Trinn 1: Hvis du har problemer med å sammenkoble telefonen din med EASY LINK, kan du se våre vanligste spørsmål om hvordan du kobler telefonen din med EASY LINK i samme hjelpeseksjon.
Trinn 2: Hvis sammenkoblingsprosessen fremdeles ikke fungerer, må du teste kompatibiliteten med vår online kompatibilitetssjekk her.
For å fullføre testen, må du vite:
Telefonmodell og Software-versjon
Din EASY LINK programvareversjon.
På kompatibilitetssjekksiden finner du forklaring på hvordan du finner denne informasjonen.
Trinn 3: Om du ikke finner positive resultater på vår online kompatibilitetstest, eller du ikke kan finne de riktige versjonene på listene:
Prøv å oppdatere SW-versjonen på telefonen din hvis en oppdatering er tilgjengelig.
Om du finner positive resultater på vår online kompatibilitetstest, betyr det at sammenkoblingsprosessen skal fungere og at de kan være et mer spesifikt problem. Kontakt din Renault forhandler og angi at du allerede har fulgt disse trinnene for hjelp med videre undersøkelser.
Hvordan programmerer jeg lading for ZOE på EASY LINK?
EL-
02
Følg disse trinnene for å planlegge lading for ZOE på EASY LINK:
Fra hovedmenyen klikker du på 'Innstillinger' og deretter 'Kjøretøy' nederst på skjermen.
Åpne EV-menyen og klikk på "Lade" -fanen nederst til venstre på skjermen.
For å planlegge ladingen
klikk på 'Program'. Angi start / sluttid og dager. Du kan se alle programmene dine fra "Kalender" -fanen.
De valgte dagene og tidspunktene vises når du klikker på
Merknader:
Du kan konfigurere opptil 5 ladeprogrammer på EASY LINK
Ladeprogrammet er bare tilgjengelig for nye ZOE utstyrt med multimediasystemet EASY LINK med navigasjon
Hvordan aktivere klimakontrollen på EASY LINK?
EL-
03
Følg trinnene nedenfor for å aktivere klimakontrollen på EASY LINK:
Fra hovedmenyen klikker du på "Innstillinger" og deretter "Kjøretøy";
Åpne EV-menyen og trykk på fanen 'Klimaanlegg';
Klikk på "Rediger" under "Program" -knappen for å få tilgang til komfortinnstillingene. Dette viser gjeldende program og valgt temperatur. Flere komfortprogrammer kan lagres.
Angi start / sluttid og dager. Temperaturen kan også justeres.
Hvis du støter på noen problemer i planleggingen av klimakontroll, sjekk at:
MY Renault-applikasjonen er synkronisert med EASY LINK;
Merk: Du kan se våre FAQ om hvordan du synkroniserer MY Renault-applikasjonen med EASY LINK i samme hjelpeseksjon.
Du har Internett-tilkobling;
For å planlegge klimaanlegg, må du ha minimum 20% batteri;
For øyeblikkelig start må du ha minimum 40% batteri.
Hvordan planlegger ladningen for ZOE fra applikasjonen MY Renault?
EL-
04
Logg på MY Renault smarttelefonapplikasjon for å få tilgang til Z.E. Tilkoblede tjenester.
Gå til “Dashboard” -siden.
Trykk på "Charge Management" der du kan opprette / endre ladeplanen.
Velg aktuelle dag (er), klokkeslett og ladetid.
Klikk på "Lagre". Ladingen på bilen din er nå planlagt.
Trykk "Bruk ladeplan" for å aktivere tjenesten.
Merk: Øyeblikkelig lading er ikke mulig hvis ladeplanen er aktiv.
Når lading er aktivert, kan du se neste plan med dato, tid og varighet på siden "Mitt kjøretøy".
Hvilke smarttelefoner er kompatible med Z.E. Tilkoblede tjenester?
EL-
05
For å dra nytte av Z.E. Tilkoblede tjenester i MY Renault-applikasjonen, må du ha en smarttelefon med en av de siste 3 Android- eller IOS-programvareversjonene.
For å sjekke versjonen av smarttelefonen din og for vite hvordan du oppdaterer den, klikker du på følgende lenker:
Hvordan få tilgang til Z.E. tilkoblede tjenester via applikasjonen MY Renault?
EL-
06
Følg fremgangsmåten nedenfor for å få tilgang til tilkoblede tjenester Z.E.
Last ned gratis "MY Renault" -appen fra Apple Store eller Google Play.
Opprett en MY Renault-konto
Synkroniser bilen din ved å klikke på "Synkroniser kjøretøyet mitt". Du blir deretter guidet trinn for trinn for å koble smarttelefonen til bilen din.
Kan jeg få tilgang til Z.E. tjenester uten å opprette en konto?
EL-
07
Nei. Det er nødvendig å opprette en konto gjennom smarttelefonapplikasjonen MY Renault for å få tilgang til Z.E. tjenester.
Hvordan oppdaterer jeg Z.E. Tilkoblede tjenester?
EL-
08
Slik oppdaterer du Z.E. tilkoblede tjenester. Logg inn på MIN Renault-konto https://minrenault.no/innlogging (ikke gjeldende for Norge, kun i App) og gå til butikken.
Du vil da kunne kontrollere statusen til tjenestene dine og fornye dem om nødvendig eller kjøpe nye tjenester.
Hvordan styrer jeg klimaanlegg på bilen min fra MY Renault-applikasjonen?
EL-
09
For å starte klimaanlegg direkte fra MY Renault-applikasjonen, klikker du på ikonet som ligger under statusen til batteriet og bilens autonomi.
For å planlegge klimaanlegg, klikker du på "komfort" -fanen for å få tilgang til planleggingsalternativene. Det valgte tidspunktet for neste forkondisjonering vises på hovedsiden.
Om det ikke fungerer, sjekk at:
Applikasjonen er synkronisert med bilen din;
Du har internettforbindelse;
Merk: For programmering av klimaanlegg, eller oppvarming, må du ha minimum 20% batteri og ha bilen tilkoblet. For øyeblikkelig start må du ha minimum 40% batteri.
Hvordan fungerer Smart Route Planner?
EL-
10
Fra MY Renault-applikasjonen kan du planlegge en reiserute ved å finne det mest aktuelle ladepunktet for kjøretøyets totale reisetid.
Ved å velge turinformasjonen din (batterinivå, antall passasjerer, antall bagasjer osv.), Vil du kunne få en estimert rute som simulerer reisen og ladetiden.
Merk: Siden denne turen er estimert, kan vi ikke garantere tilgjengeligheten av ladeplasser på destinasjonen.